niedziela, 1 września 2013

Witaj!

Na początku chcę powiedzieć, że bardzo się cieszę mogąc powitać Cię na moim blogu. Serio! Mam nadzieję, że w miarę jak blog będzie się rozwijał znajdziesz tu wiele ciekawych i przydatnych informacji/przepisów/inspiracji itd. W razie jakichkolwiek pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu w komentarzach lub przez zakładkę "O mnie". Do zobaczenia wkrótce!

~~@~~

Welcome!

On the beginning I want to say, I'm very happy that I can geet you on my blog. Serious! I hope that as the blog will continue to grow you will find here a lot of interesting and useful information/recipes/inspirations etc. If you have any suggestion or question I invite you to contact in comments or in the section "O mnie" ("About me"). See you soon!

1 komentarz:

  1. Łojej, Ewunia! Jestem pod wrażeniem:)
    Blog zapowiada się fantastycznie! Piękny szablon, piękne zdjęcie profilowe (:P) i piękna idea. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że będziesz systematyczna we wpisach bo mam zamiar zaglądać często :P

    OdpowiedzUsuń